Loading...

Компанія "Енерком" продає якісну і сертифіковану продукції оптом, зокрема, автоматику і щити керування, приводну електротехніку, контролери, кабелі та системи кріплення, портативні зарядні станції. Надає послуги проєктування, монтажу, здійснює пуско-налагоджувальні роботи.


Гарантійні зобов'язання "Енерком"


Компанія гарантує якість продукції, що продається, протягом 12 місяців. Це означає, що клієнт може звернутися з претензією щодо несправності будь-якої кількості придбаних товарів протягом одного календарного року з моменту купівлі, підкріпивши своє звернення документом про придбання. Це може бути чек, квитанція, акт виконаних робіт, у якому зазначатиметься дата купівлі (надання сервісних послуг) і найменування непрацюючого пристрою. За відсутності підтверджувального документа, претензія не розглядається.


На яку продукцію поширюється гарантія?


Річна гарантія поширюється на всі товари і послуги, що продаються і надаються компанією "Енерком". Ми зацікавлені в якості проведених робіт, впевнені у виробниках продукції, представленої на сторінках сайту. Ми прагнемо до повної довіри наших клієнтів, з якими нас пов'язують тривалі партнерські стосунки, і тому надаємо найбільший гарантійний термін порівняно з нашими конкурентами. 

Кожна одиниця товару проходить певну перевірку на справність перед продажем і має належні сертифікати якості.


Порядок дій у разі виявлення несправності


Усі товари, придбані в компанії "Енерком", мають гарантійний термін експлуатації 12 місяців, який обчислюється від дня купівлі, зазначеного на чеку, квитанції або іншому документі, що підтверджує придбання цього товару в компанії "Енерком".

Гарантія поширюється виключно на виробничий брак. У такому разі товар підлягає заміні на аналогічний.


У яких випадках гарантія не діє?


Гарантійним випадком не є несправність товару через:

  • різні механічні пошкодження (удари, перепади напруги, утоплення, потрапляння всередину сторонніх предметів), будь-які дії, що прямо вплинули на втрату працездатності;
  • поломки, що сталася через недбале поводження з товаром і (або) недотримання інструкцій, техніки безпеки та іншого;
  • поломки, що сталася через неправильне підключення до інших систем, а також у разі збоїв у цих системах;
  • пошкоджень, спричинених результатом непередбачуваних обставин, зокрема, стихійних лих, перепадів напруги в мережі, та іншими можливими причинами, що не входять до зони відповідальності продавця або виробника;
  • наслідків проведених ремонтних робіт власними силами або у сторонніх осіб, до яких не належить продавець і виробник даного товару, а також у разі внесення конструктивних або схематичних змін третіми особами, які не є представниками продавця або виробника.


Повернення товару


Під поверненням товару з повною компенсацією вартості мається на увазі можливість покупця повернути товар згідно з чеком про його придбання протягом 14 днів з моменту покупки. Поверненню підлягає виключно новий товар, що не був у вжитку, що знаходиться в заводській упаковці. У разі пошкодження упаковки, за наявності на товарі потертостей, що з'явилися внаслідок використання, такий товар обміну не підлягає.


Свої претензії щодо несправності товару надсилайте за адресою: [email protected] або зв'яжіться з нами за телефоном: (063) 799-20-00.